פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

X לתיאום פגישה

תודה.

פנייתך התקבלה, נציגנו ייצרו עמך קשר בהקדם.

בינתיים, אתה מוזמן לקרוא מה כתבו עלינו

Done and Dusted. פיג'ו מנצחת את מירוץ דקאר 2018

2018 Dakar- Peugeot Victory

בסופם של 8,793  קילומטרים של דיונות, מעברי הרים, שבילים סלעיים ושלל סכנות דרך פרו, בוליביה וארגנטינה, הצוות של קרלוס סיינז ולוקס קרוז העניק לפיג'ו 3008 DKR מקסי ניצחון מרהיב במירוץ הדקאר ה-40.

המסלול של המהדורה ה-40 של הדקאר התגלה כתובעני במיוחד עבור הצד המכאני. אולם למרות המסלול התובעני שהצריך סיבולת גבוהה לאורך כמעט 9,000 ק"מ, פיג'ו 3008 DKR לא רק ניצח 7 מתוך 13 הסטייג'ים התחרותיים, אלא גם הפגין אמינות מצוינת.  


ניצחון זה של צוות פיג'ו טוטאל, השלים את רצף הניצחונות במירוצי הראלי דקאר, ואת הניצחון השביעי מתוך 8 השתתפויות במירוץ זה. הנה תזכורת מהירה על הישגי פיג'ו בדקאר: 1987: ניצחון לוואטאנן וגירוקס (205 T16 גראנד רייד) 1988: ניצחון לקאנקונן ופירונן (205 T16 גראנד רייד) 1989: מקומות 1-2 לוואטאנן וברגלונד ואיסקס וטרין (405 T16 גראנד רייד) 1990: מקומות 1-2-3 לוואטאנן וברגלונד, וולדגראד ופנולי (405 T16 גראנד רייד), אמברוסינו ובאומגרטנר (205 T16 גראנד רייד) 2016: ניצחון לפטרהאנסל וקוטרט (2008 DKR) 2017: מקומות 1-2-3 לפטרהאנסל וקוטרט, לואב ואלנה, דספרה וקסטרה (3008 DKR) הניצחון השלישי ברציפות לקבוצת פיג'ו טוטאל בראלי התובעני ביותר בעולם, משקף את ההצלחה המסחרית של פיג'ו 3008 SUV, אשר נבחר להיות רכב השנה בשנת 2017.  

 

מספר נקודות על ראלי דקאר 2018

מדינות: פרו, בוליביה, ארגנטינה

מרחק: 8,793 ק"מ, 4,047 ק"מ תחרותי, 14 קטעים, 13 סטייג'ים תחרותיים

ניצחונות בסטייג'ים: 7 ניצחונות לפיג'ו 3008 DKR מקסי מתוך 13 מהירות מרבית: 195.9 קמ"ש לדספרה וקסטרה בסטייג' 3

מהירות ממוצעת גבוהה: 108 קמ"ש קרלוס סיינז וקרוז בסטייג' 6

טמפרטורה נמוכה: 6 מעלות

גובה מרבי: 4,786 מטר

 

על פיג'ו 3008 DKR מקסי

פיג'ו 3008 DKR עבר שורה ארוכה של שינויים כדי לעמוד באתגרים הצפויים בראלי דקאר 2018. צוות פיג'ו ספורט התעלה על עצמו כדי להפוך את הלביאה הזו למהירה יותר, אמינה יותר ויציבה יותר. פיג'ו 3008 DKR מקסי החדש תוכנן לצלוח את הדרכים הלא סלולות הקשות בעולם, עם סלעים, חול נטול אחיזה והדרכים התובעניות ביותר בעולם. פיג'ו 3008 DKR מקסי עוצב בהשראת ה-3008 הסטנדרטי, עם מנוע 3.0 ליטר טווין-טורבו דיזל ונשאר נאמן לפילוסופיה של פיג'ו להנעה בשני גלגלים בלבד. השינוי המשמעותי ביותר הוא הוספה של 20 ס"מ לרוחב ביחס לקודמו, אשר מעניקים לרכב יציבות משופרת במהירויות גבוהות. גם המתלים כוילו מחדש כדי להפוך את הרכב למתנהג טוב יותר ולחד יותר. ארבעת הנהגים וארבעת הנווטים היו חלק בלתי נפרד מצוות התכנון והבניה של הרכב וכמובן במהלך הניסויים בשנת 2017. הם צברו יחד יותר מ-18,000 ק"מ במרוקו, פורטוגל וצרפת במהלך הניסויים האינטנסיביים. מסירות ועבודה קשה שהסתיימו בניצחון מרשים.  From DUST to ROAD   אנו ממשיכים לחזור שוב ושוב אל מירוץ הראלי רייד המפרך בעולם כדי ללמוד בתנאים הקשים ביותר בעולם. וכל הלקחים שלמדנו במירוצים אלה, משמשים אותנו לתכנון ושיפור משפחת רכבי ה-SUV שלנו לשימוש בכביש הציבורי.

Done and Dusted. פיג'ו מנצחת את מירוץ דקאר 2018